Wijzigingsformulier leden.

In het onderste document staat het wijzigingsformulier voor leden. Op deze manier willen wij de ledenadministratie van onze vereniging up-to-date houden.

Gezocht spelers, vrijwilligers, trainers en begeleiders.

Als club zijn we altijd op zoek naar nieuwe spelers, vrijwilligers, trainers en begeleiders. Indien interesse kom eens kijken op zaterdag of zondag, en praat eens met de mensen wie bezig zijn. Als je je als spelend lid wenst aan te melden dan graag het hieronder staande "aanmelding formulier" printen en invullen en daarna afgeven bij William de Bruijn.

Als je je als vrijwilliger, begeleider of trainer wenst aan te melden dan een mailtje naar:

Klik op deze link

En vul je gegevens in en wat je graag zou willen doen.

Beeindigen lidmaatschap

Als je je lidmaatschap wilt beeindigen dan kun je een mailtje sturen naar:

william_de-bruyn@cargill.com

Let op, dit dient te gebeuren voor 1 juli !
Indien je opzegt na 1 juli zul je minimaal de KNVB vergoeding ad € 15,= moeten betalen !

De eerste twee documenten bevatten aanmeldingsformulieren voor nieuwe jeugdleden en senioren. Het derde document verwijst naar het wijzigingsformulier voor leden en het laatste document is voor spelers met betrekking tot de kilometer vergoeding en declaratie van de Westerscheldetunnel.